افزایش رطوبت و شرجی در روزهای جمعه و شنبه در برخی از نقاط استان
افزایش رطوبت و شرجی در روزهای جمعه و شنبه در برخی از نقاط استان
شهرستان اهواز نیز در شبانه‌روز گذشته به بیشینه دمای ۴۷.۷ و کمینه دمای ۲۷.۶ درجه سانتی‌گراد رسیده است.

مدیرکل هواشناسی خوزستان با اشاره به کاهش محسوس دما در استان گفت: در شبانه‌روز گذشته امیدیه با ثبت دمای ۴۹.۶ درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین و صفی‌آباد دزفول با ۲۰.۳ درجه سانتی‌گراد خنک‌ترین نقطه خوزستان بوده است.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی اداره کل هواشناسی خوزستان محمد سبزه زاری روز پنجشنبه اظهار کرد: بر اساس آخرین نقشه‌های پیش‌یابی، طی امروز کاهش محسوس چهار تا ۶ درجه‌ای دما در سطح استان پیش‌بینی می‌شود با این حال، فردا شاهد افزایش یک تا سه درجه‌ای دما خواهیم بود.

وی افزود: در روزهای شنبه و یکشنبه تغییر محسوسی در روند دما مورد انتظار نیست.

مدیرکل هواشناسی خوزستان با اشاره به وضعیت رطوبت گفت: با توجه به جریانات گرم و مرطوب جنوبی در روزهای جمعه و شنبه در نواحی ساحلی و تا حدودی مناطق جنوب شرقی استان، شاهد افزایش رطوبت و شرجی هوا خواهیم بود.

وی همچنین نسبت به وزش باد در روزهای آتی هشدار داد و گفت: تا روز یکشنبه، سرعت وزش باد در مناطق شمال غربی، غربی، جنوب غربی، جنوب شرقی و بخش‌های مرکزی استان در حد متوسط تا نسبتا شدید و همراه با تندبادهای لحظه‌ای خواهد بود که این امر احتمال برخاستن گرد و غبار موقتی را افزایش می‌دهد.

به گزارش ایرنا شهرستان اهواز نیز در شبانه‌روز گذشته به بیشینه دمای ۴۷.۷ و کمینه دمای ۲۷.۶ درجه سانتی‌گراد رسیده است.