مدیر اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: وقوع ۲ فقره تصادف در حوادث جاده ای ۴۸ ساعت گذشته خوزستان ۱۵ نفر مصدوم به جا گذاشت که به مراکز درمانی منتقل شدند.
دکتر مهران احمدی بلوطکی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: تصادف بین خودروهای پارس و رنو ال ۹۰ در مسیر باغملک به هفتکل، شامگاه جمعه هشت نفر مصدوم به جا گذاشت که در ساعت ۲۱:۴۵ دقیقه به ستاد بحران دانشگاه اعلام شد.
وی افزود: مصدومان شامل یک پسربچه سه ساله، ۲ دختربچه یک ساله، ۲ مرد ۳۹ و ۴۵ساله، یک دختر نوجوان ۱۱ ساله و ۲ زن ۳۵ و ۴۵ ساله اعلام شده است.
احمدی بلوطکی ادامه داد: تمامی مصدومان به بیمارستان طباطبایی باغملک انتقال یافتند.
مدیر اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز اضافه کرد: همچنین در حادثه تصادف پراید با پراید در جاده رامهرمز به بهبهان نرسیده به روستای ابوذر در روز پنجشنبه هفت نفر شامل سه مرد و چهار زن مصدوم شدند.
وی اظهار کرد: مصدومان توسط ۲ دستگاه آمبولانس ۱۱۵ به بیمارستان مادر رامهرمز اعزام شدند.
به گزارش ایرنا، در حال حاضر ۱۹۵ پایگاه اورژانس در استان فعال است که توسط ناوگان آمبولانس اداره می شوند و ۱۹ دستگاه موتورلانس، پنج دستگاه اتوبوس آمبولانس و چهارفروند بالگرد در حال ارائه خدمت به مردم هستند.





