مدیرعامل شرکت برق منطقهای خوزستان گفت: پست برق ۱۳۲ به ۳۳ کیلوولت فجر با ارزش سرمایهگذاری ۷۱۱ میلیارد ریال، با هدف گذر از پیک تابستان سال ۱۴۰۵، افزایش ظرفیت پیدا کرد.
علی اسدی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در این خصوص اظهار کرد: در این پروژه یک ترانسفورماتور با ظرفیت ۳۰ مگاولت آمپر جایگزین ترانس ۲۷ مگاولتآمپری موجود در پست شد.
وی افزود: افزایش پایداری شبکه فوق توزیع در شهرستان مسجدسلیمان و ناحیه شمالشرق خوزستان در تامین برق مشترکین خانگی و صنعتی، از مهمترین اهداف بهینهسازی و افزایش ظرفیت پست برق فجر بوده است.
مدیرعامل شرکت برق منطقهای خوزستان بیان کرد: این پروژه هچنین باعث افزایش امکان مانور در شبکه توزیع و اصلاح پروفیل ولتاژ خواهد شد.
وی همچنین از مردم دعوت کرد با پیوستن به پویش مدیریت مصرف « یک کولر کمتر قرار همدلی»، به عبور موفق از پیک مصرف تابستان کمک کنند.
به گزارش ایرنا، علی اسدی مدیرعامل شرکت برق منطقهای خوزستان پیش از این اعلام کرده بود که با هدف تامین برق تابستان سال جاری، پست برق فوق توزیع فرعی اندیمشک بهینهسازی و افزایش ظرفیت پیدا کرد.
شرکت برق منطقهای خوزستان مسئولیت تامین و انتقال برق در استانهای خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد را بر عهده دارد.





